Votacions

El sistema de votacions de la Fundació TiC per a mocions i objectius és igual al sistema descrit per a participants de BrightSide Dossiers.

Vots vinculants

Emeten vots vinculants aquells que participen en la votació i són membres del dossiers amb els atributs:

• Veure tots els temes
  • Rebre tots els emails

Els vots vinculants són els únics que es tenen en compte a l'hora de aprovar la moció o l'objectiu.

Vots de la comunitat

Són vots de la comunitat aquells vots emesos per membres de la Comunitat TiC que no emeten vots vinculants. Els vots de la comunitat són visibles per a tots els visitants.

Emetent vots vinculants

L'accés a tota la informació de la moció o l'objectiu és dins l'entorn BrightSide Dossiers. Per veure quins temes estan pendents de vot hi ha la opció de menú Dossiers -> Vots pendents.

Un cop dins els vots pendents veurem tots els temes classificats per categoria i dossier.

Iniciant una moció o un objectiu

Per iniciar una moció o objectiu s'ha de crear un nou tema dins l'entorn BrightSide Dossiers. El tema ha de associar-se al dossier corresponent. Actualment, el dossiers configurats per ser mocions o objectius són:

• Mocions en línia, de Governació -> Mocions
  • Objectius, de Obra Social
  • Comunitat TiC, de Obra Social

Aprovant o rebutjant una moció o objectiu

El responsable de la creació del tema, moció o objectiu, és qui haurŕ de tancar el tema decidint quina és la resolució. Els vots vinculants surten en la pantalla del tema, sobre la taula de participants. En base al resultat d'aquests vots, el responsable tancarŕ el tema com a Solucionat o No s'arregla, sent, en el mateix ordre, S'accepta o Es rebutja.

Versió per impresora
Catalŕ02/12/13 13:12Lluis Turró Cutiller