Els objectius de la Fundaciˇ apunten principalment a les empreses catalanes com a beneficiaris, entenent que sˇn aquestes les que finalment arriben a la societat, proporcionant ocupaciˇ i estabilitat.

La intenciˇ es proporcionar eines que facilitin la gestiˇ de les empreses i els aut˛noms, a fi efecte que el seu dia a dia millori en temps i qualitat.

Fem ˙s de les TIC per arribar al mÓxim de beneficiaris possibles, entenent Catalunya com a territori de proximitat, per˛ sense oblidar la resta del mˇn. Es per aix˛ que els objectius tenen recursos tant en catalÓ com en anglŔs.

Motivaciˇ

• Generar i mantenir els objectius i projectes derivats, amb codi font accessible i amb llicŔncies obertes, compatibles amb OSI.
  • Proporcionar la plataforma des d'on distribu´r lliurament els objectius a tot el mon.
  • Millorar els objectius per fer-los adients a les demandes reals.
  • Ser el niu per a nous m˛duls, plug-ins, afegits, que escalin els objectius, aixÝ com projectes relacionats.
  • Proporcionar informaciˇ i documentaciˇ relacionada amb els objectius.

Obra Social

La Obra Social de la Fundaciˇ TiC es governa pels objectius. Per donar dinamisme al manteniment, actualitzaciˇ i millora dels objectius, es defineix una gestiˇ d'objectius que admet propostes i pot ser votada pels membres del Patronat i del Consell. Els objectius sˇn majoritÓriament:

• Projectes de software
    • Relacionats amb BrightSide