La Fundaciˇ TiC escull qui durÓ a terme els objectius entre els opositors a les convocat˛ries. Les convocat˛ries es publiquen al lloc web de la Fundaciˇ amb informaciˇ adjunta per saber que es vol assolir.

Com funcionen les convocat˛ries?

Les convocat˛ries sˇn votades pels membres del patronat i del consell. Si la convocat˛ria tÚ associada una remuneraciˇ dinerÓria, es farÓ palŔs en la documentaciˇ.

Es tenen en compte tots els opositors que presentin els seus projectes. Un cop presentat el projecte, s'assigna un espai de treball per entrar en el procÚs de selecciˇ. Aquest espai de treball permetrÓ aportar mÚs informaciˇ i una discussiˇ activa amb els membres del patronat i del consell.

Els opositors poden presentar un previ del projecte per email a suport@fundaciotic.org.