Presentaciˇ dels projectes eCommerce i eBusiness a la UAB

12/05/2014
0

Finalitzada la presentaciˇ dels projectes eCommerce i eBusiness a la UAB amb Ŕxit.

Els projectes presentats sobre programari obert catalÓ, el de la Fundaciˇ, assoleixen els objectius previstos. Fent ˙s extensiu de llenguatge de macros i templates propis de les llibreries Elephant Ús dˇna format als projectes, a l'hora que sˇn ja operatius usant productes BrightSide Financials.

L'experiŔncia ha estat positiva i tindrÓ continu´tat.

Inici dels projectes eCommerce i eBusiness amb estudiants de la UAB

31/03/2014
0

Es comencen els treballs dels nous projectes basats en el software de la fundaciˇ. Els estudiants de la Universitat Aut˛noma de Barcelona seguiran el full de ruta, encara sense dates fixades, d'una durada de dos mesos, que inclou:

Presentaciˇ del software de la Fundaciˇ per a projectes eCommerce i eBusiness a la UAB

24/03/2014
0

Conjuntament amb l'empresa Main Memory, la Fundaciˇ TiC presenta BrightSide com a plataforma per a projectes eCommerce i eBusiness a la Universitat Aut˛noma de Barcelona.

La plataforma, patrocinada per Main Memory, funciona sobre un Cloud BAAS amb les darreres versions de Java Enterprise Edition i BrightSide Workbench. Cadascun dels slots posats a disposiciˇ dels estudiants compte tambÚ amb llicŔncies ZOL del marc de treball ZK.

Amb aquesta iniciativa, Main Memory acosta el programari obert catalÓ, ja en marxa en el mˇn empresarial, al entorn universitari.

Primera trobada per confeccionar la Comunitat TiC

22/11/2013
0

El passat 22 d'Octubre es va celebrar la primera trobada per confeccionar la forma i funcionament de la Comunitat TiC. La trobada es va fer amb membres del patronat i joves de diferents disciplines amb capacitat i ganes de crear un entorn amigable, transparent, on col·laborar.

En la trobada es va decidir anar creant la informació necessària per captar l'interés de nous participants, a l'hora que es documenta també com fer noves contribucions als projectes ja oberts.