La definiciˇ d'aquests valors Ús un projecte obert i en constant evoluciˇ. Se'n pot fer seguiment a l'Órea de la Comunitat.

Per als beneficiaris de la distribuciˇ

• Oferir a usuaris particulars i a tota mena d'entitats, siguin mercantils o sense Ónim de lucre, activitats i recursos tecnol˛gics que els ajudin a dur a terme la seva activitat.
  • Oferir formaciˇ a aut˛noms i PIMES perquŔ compleixin les normes del sistema de qualitat i augmentin la seva competitivitat.
  • Oferir formaciˇ i recursos a aut˛noms i PIMES per crear Business Intelligence dins la seva estructura de dades.
  • Oferir gratu´tament el software patrimoni de la Fundaciˇ.

Tot recurs que ofereixi el distribu´dor i que no sigui patrimoni propi, serÓ avaluat seguint aquests criteris:

• Funcionalitat
  • Estandarditzaciˇ
  • Integraciˇ (important que funcioni 'en lÝnia' per Internet)
  • Baix cost inicial i d'implantaciˇ
  • Coneixement de les funcionalitats dels m˛duls

Per a la millora i evoluciˇ contÝnua del software

Oferir una plataforma ˙nica, transparent i globalment accessible, on millorar, corregir i distribuir el software de la Fundaciˇ.

Una plataforma on tambÚ:

• Planificar, dissenyar, desenvolupar i integrar nous m˛duls.
  • Planificar, dissenyar, desenvolupar i desplegar nous serveis.